Nieuwsbrief juni 2019

Gepost op 10 Juni 2019

Nieuwsbrief juni 2019

Het is er eindelijk van gekomen, de eerste Jorosoft nieuwsbrief. Vanaf heden zal u minimum 3 maal per jaar onze nieuwsbrief ontvangen.

Wat mag u van ons verwachten?
Met onze nieuwsbrief willen we u op de hoogte houden van wat leeft binnen Jorosoft. Waar zijn we zoal mee bezig, welke projecten hebben we gerealiseerd, welke nieuwe technologieën hebben we onderzocht, …
Zaken waarvan we denken dat ze voor u en uw business interessant kunnen zijn.

Wie is wie?

We willen van onze eerste nieuwsbrief gebruik maken om ons team van toegewijde medewerkers aan u voor te stellen. Een aantal medewerkers kent u ongetwijfeld. We vinden het echter belangrijk dat u het volledige Jorosoft-team kent…

    • Geert – Managing Director
    • Juri – Business Analyst / PM
    • Glenn – Business Analyst / PM
    • Francis – Development
    • Nicolas – Development
    • Vincent – Development
    • Sandra – Administratie
    • Jan – IT-admin
    • Bart – Marketing & Sales

 

Project aanpak

De afgelopen maanden namen we de manier waarop we projecten aanpakken en opvolgen onder de loep.
In deze oefening hebben we onze bestaande manier van werken afgetoetst aan PRINCE2 (een algemene standaard in projectmanagement) en verreikt met de input van onze aantal klanten.

Het resultaat is een concreet werkdocument en plan van aanpak waarmee we de kwaliteit van ons werk verder verbeteren. Bovendien voorziet deze aangepaste werkwijze in een duidelijke communicatie naar u.
Dankzij de doorgevoerde wijzigingen krijgt u meer zicht op de vorderingen in het project zodat u en uw organisatie hierop kunnen anticiperen.
Wenst u meer info over onze aanpak? Neem contact met ons op.

Onze toekomst? “Back to basics”

U leest het goed, we keren terug naar onze echte core business: ‘het maken van oplossingen op maat, geïntegreerd in uw omgeving, volgens uw business noden’ en laten de standaard pakketten links liggen.
Een trend die we reeds enige tijd terug hebben ingezet en die we naar de toekomst verder doortrekken.Waarom?Ruim 14 jaar ervaring met de implementatie van standaardpakketten heeft ons geleerd dat geen enkel pakket uw volledige nood dekt (of toch niet zonder dat u bepaalde compromissen moet accepteren).
Het analyseren van bedrijfsprocessen, het op maat ontwikkelen van de juiste tools en het implementeren en integreren van nieuwe oplossingen zit in ons DNA en hier willen we ons verder op focussen. Onze klanten melden ons ook dat het net onze op maat personalisatie is die zorgt voor de grootste meerwaarde voor hun omgeving.

Naar de toekomst zullen we ons eveneens verder richten op nieuwe technologieën zoals augmented reality, web- en mobiele applicaties, IoT, … en willen we o.a. deel uitmaken van uw move richting ‘industrie 4.0’.

Wenst u meer informatie over onze toekomst en ideeën neem dan zeker contact met ons op.

Ik heb momenteel een standaard pakket, aangeleverd door Jorosoft. Moet ik op zoek naar een andere partner?
Helemaal niet. Bestaande klanten blijven we verder ondersteunen. Bij een eventuele vernieuwing bekijken we samen met u de verdere mogelijkheden.