Kantoor Lycke & Van Huffel, nog nauwer verbonden met zijn klant !

Gepost op 11 augustus 2023

 

Het kan soms een gedoe zijn wanneer je een schadegeval moet aangeven bij je verzekeringsmaatschappij. foto’s moeten worden afgeleverd van het voorval, of een aankoopbewijs moet worden bezorgd, er is extra informatie nodig en ga zo maar door….

Meestal gaan er hierdoor heel wat e-mails heen en weer, wat vaak voor frustratie zorgt. Maar niet bij Lycke & Van Huffel, zij trokken resoluut de kaart van een nieuw digitaal platform!

We centraliseren alles en maken het onze klant comfortabel
Iedereen weet wel dat er op de markt van uitwisseling van gegevens diverse platformen bestaan. Toch heeft Lycke & Van Huffel heeft ervoor gekozen om alles te centraliseren en een gepersonaliseerd platform aan te bieden. Ze begrijpen dat het niet alleen gaat om het uploaden van foto’s, maar ook om hoe ze vervolgens met die informatie omgaan.

Dankzij dit nieuwe systeem worden klanten direct op de hoogte gebracht van de ontvangst en behandeling van hun schadegeval. Zodra een klant een schadegeval heeft gemeld, ontvangen ze een persoonlijke link naar hun eigen schadedossier. Hier kunnen ze eenvoudig zelf foto’s van de schade en bijkomende facturen uploaden.

Onmiddellijk krijgt de dossierbeheerder ook inzicht in deze documenten en kan hij/zij hier verder mee aan de slag. Zonder enige vertraging kunnen ze de foto’s in detail bekijken, eventueel aanvullende materialen opvragen en deze meteen doorsturen naar de maatschappij als aanvulling op de aangifte.

Dit alles wordt mogelijk gemaakt door een naadloze online verbinding met de interne beheersoftware van het kantoor. Dit verhoogt de efficiëntie en stelt het kantoor in staat om een snellere en betere service te bieden aan de klanten.

En alsof dat nog niet genoeg is, kunnen klanten gedurende het hele proces zelf meekijken. De geavanceerde link met het kantoor zorgt ervoor dat klanten altijd op de hoogte zijn van de voortgang van hun dossier.

Het nieuwe platform is niet alleen voordelig voor particuliere klanten, maar ook voor syndic verantwoordelijken. Zij kunnen nu gemakkelijk alle appartementen beheren waarvoor ze verantwoordelijk zijn en schades opvolgen voor hun klanten. Dit betekent meer efficiëntie en een verbeterde dienstverlening voor iedereen.

Kantoor Lycke & Van Huffel blijft streven naar het bieden van de beste service aan hun klanten. Met dit nieuwe gepersonaliseerde platform van Jorosoft maken ze het indienen van schadegevallen en het opvolgen van dossiers eenvoudiger dan ooit tevoren. Een win-win voor klant en kantoor.

Laatste blog berichten

Alle berichten
Kwaliteitscontrole garanderen voor Clem

Geplaatst op 3 juli 2024

Kwaliteitscontrole garanderen voor Clem
Optimaliseer jouw verbruik: integratie van nestingsoftware met ERP voor efficiënt plaatmateriaalgebruik

Geplaatst op 28 maart 2024

Optimaliseer jouw verbruik: integratie van nestingsoftware met ERP voor efficiënt plaatmateriaalgebruik