Joronote, je administratie was nog nooit zo goed op orde

Gepost op 9 April 2021

Joronote, je administratie was nog nooit zo goed op orde

Moeite om die aantekeningen terug te vinden? Bij welke klant had je nu weer die afdekplaatjes gebruikt? Waar is dat aankoopbonnetje van je medewerker, had hij dit al doorgegeven? Om nog maar te zwijgen van ‘wanneer krijg ik de prestaties door van die onderaannemer zodat ik m’n factuur kan opmaken…’

Allemaal issues die verleden tijd zijn met de Joronote app.

Alle info in je broekzak

To do-lijsten, werfgegevens of werffoto’s, bonnetjes van extra materiaal, … met de JoroNote werkbon app verzamel je ze makkelijk. Geen lange productlijsten of nodeloos veel administratie, wél een app die je snel vlot invult op jouw manier. Waar je ook bent…

Joronote = 3x gewonnen

  • Riminders voor to do’s en deadlines
  • Eenvoudige registratie van werkuren en materiaal
  • Alle noodzakelijke info steeds op zak.

Zowel handig in een eenmanszaak als in een KMO met verschillende medewerkers of om info te delen met onderaannemers.

Interesse of wens je meer info? surf naar www.joronote.be en vraag meteen je joronote app aan met 30d testperiode.