Maatregelen binnen Jorosoft m.b.t. Corona

Gepost op 13 Maart 2020

Beste,

In navolging van de nieuwe Corona maatregelen van gisterenavond werd er binnen Jorosoft overleg gepleegd en werden volgende maatregelen getroffen:

  • De medewerkers zullen zoveel mogelijk van thuis uit werken.
  • On-site interventies bij klanten worden de komende 3 weken tot een minimum beperkt. Enkel in geval een on-site aanwezigheid absoluut vereist is zal die nog worden uitgevoerd.
  • Reeds geplande interventies die niet noodzakelijk zijn zullen worden uitgesteld of hiervoor wordt gekeken voor een remote oplossing.

 

Let wel, Jorosoft blijft volledig actief en bereikbaar.

Gelieve niet dringende vragen zoveel mogelijk per mail of de Jorosoft request app door te sturen. Jorosoft support alsook de medewerkers blijven echter ook telefonisch bereikbaar voor dringende vragen.

 

Klanten bij wie reeds interventies gepland zijn in de komende weken zullen persoonlijk gecontacteerd worden om verder concreet af te spreken.

 

Alvast bedankt voor uw begrip,

 

Het Jorosoft Team.