
Buitendienst
De baan op met alle nodige info op zak? Via een mobiele app of webtoepassing kunnen vertegenwoordigers, techniekers, … ook buiten de bedrijfsgebouwen toegang krijgen tot relevante informatie. Zo weten zij steeds wat hen te doen staat, kunnen ze makkelijk gegevens opzoeken en verloopt hun werk veel efficiënter! Ook voor heldere dealercommunicatie en een excellente klantenservice kan er heel wat digitaal.
- Info voor vertegenwoordigers: via de app hebben ze alle informatie bij de hand. Denk aan omzetcijfers van de klant, eventuele klachten, recent gestelde vragen, …
- Info voor techniekers: ze kunnen hun planning raadplegen en hebben altijd toegang tot de nodige informatie, documenten en vroegere rapporten. Daarnaast laat de app ook toe om werktijden te registreren en verbruikte materialen in te geven.
- Communicatie over afdelingen heen: wie op de baan is, kan makkelijk communiceren met de binnendienst via berichten, fotomateriaal, …
- Ondersteuning voor dealernetwerk: uw dealernetwerk heeft alle nodige informatie binnen handbereik. Denk aan technische plannen, installatie-instructies maar ook basics zoals productinfo en orderupdates.
- Vlotte levering: chauffeurs en installateurs kunnen de klant laten aftekenen voor ontvangst, foto’s toevoegen van het eindresultaat en eventueel extra notities schrijven i.v.m. nalevering of service.
- Statusupdates voor klanten: automatische statusupdates via pushmeldingen, een snel online overzicht, ontwerpvoorstellen, track-and-tracecodes, … de mogelijkheden van een webapplicatie zijn een grote meerwaarde voor klanten.
- Dienst na verkoop: laat uw klanten toe om online vragen te stellen, eventuele klachten in te dienen, facturen online te biekijken … en handel ook alles makkelijk online af. Dankzij de digitalisatie op diverse vlakken heeft u immers alle nodige info zo bij de hand!