Herbo Liften

Knokke-Heist   Liften

Techniekers op de baan met een slimme app i.p.v. pen en papier. Een kleine aanpassing met grote gevolgen…

Herbo liften is gespecialiseerd in het plaatsen, onderhouden, herstellen en moderniseren van liften. Het spreekt voor zich dat ze voor hun activiteiten dagelijks de nodige techniekers de baan opsturen met een hele administratieve molen tot gevolg.  Techniekers moeten niet enkel hun planning doorkrijgen maar moeten ook prestaties rapporteren, de nodige onderdelen meehebben, op de hoogte gebracht worden van eventuele spoedherstellingen, … Zaken die tot op heden grotendeels op papier werden uitgevoerd.

Met de ontwikkeling van een mobile app en achterliggende interne toepassing werd de administratie bij Herbo een heel stuk vereenvoudigd. Elke technieker heeft via de app rechtstreeks toegang tot z’n planning, krijgt meteen een overzicht van het benodigde materiaal voor de interventie, kan z’n prestaties digitaal doorgeven, … Niet enkel een verbetering voor de techniekers maar eveneens een vereenvoudiging van de interne administratie. Door de centralisatie in de interne applicatie kan o.a. de input van de techniekers sneller verwerkt worden, is er een beter overzicht op de stock en is het manueel overnemen van papieren verslagen en prestaties verleden tijd.

 Herbo Liften

Onze oplossingen:

  • Interne toepassing voor beheer liften
  • Documentbeheer met Outlook
  • App voor techniekers
Terug naar het overzicht

De belangrijkste voordelen:

  • Vereenvoudiging van de administratie met tijdswinst tot gevolg
  • Real-time beschikbaarheid van data voor de techniekers
  • Digitaal en real-time beheer van agenda’s, prestatie ingaves, …


Vragen?

Heeft u vragen over onze cases of wenst u meer informatie? Wij komen graag bij u langs.

Contacteer ons